2008 in online: fragmentare si criza financiara
2009, un an agitat pentru publicitatea online
“Vedetele” publicitatii online in 2009
O piata de 20 mil. euro in 2009
Primele cifre oficiale pentru piata de publicitate online din Romania
3 / 6

“Vedetele” publicitatii online in 2009

“Diversitatea formatelor dar si inovatia vor face casa buna cu eficienta in online. Cei care au adservere performante vor livra si campanii punctuale foarte bine targetate, o sa descoperim un apetit si pentru publicitatea video online iar «vedetele» vor fi cu siguranta proiecte speciale. Anul 2009 inseamna si o abordare frontala in zona de mobile iar interactivitatea si povestile de succes vor fi recompensele clientilor care nu se tem de criza - campaniile 360 care vor avea in mixul de media componentele de Internet si mobile marketing foarte atent planuite vor castiga probabil premii de eficienta”, Bogdan Gavrila, new media manager INTACT Media Group.

“Advertiserii vor cauta sa imi isi imbunateasca constant performantele campaniilor”, Laurentiu Pop, deputy managing director HTTPOOL Romania.

“Branduirile pentru perioade de trei saptamani, o luna, vor fi tot mai cautate, nu sunt modele dar vor prezenta interes tot mai mare pentru client”, Gabriel David, interactive/new media manager Media Direction.

“Probabil ca vom avea din nou un an al proiectelor speciale”, Orlando Nicoara, director executiv MediaPro Interactiv.

“Ca model de publicitate, campaniile cu model CPM vor ramane lider, dar va creste si mai mult cererea de proiecte special”, Vlad Popa, sales and client service manager InternetCorp.

“Putem fi tentati sa credem ca modelele cele mai solicitate vor fi cele imprumutate din ecommerce (cost per click sau cost per action). In realitate, nu modelele de publicitate se vor schimba ci, probabil, va creste foarte mult atentia acordata rezultatelor obtinute, indiferent de metoda de publicitate. Fiecarui obiectiv de comunicare i se potriveste o anume combinatie de tipuri de publicitate”, Clement Nicolaescu, marketing&PR director ARBOinteractive.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri