“Anul acesta vom intra in furtuna, unde nu poti sti ce pierzi si ce castigi”
“Nu facem rabat la calitate numai pentru ca e criza”
Profil de manager-Liviu Mihaiu
2 / 4

“Nu facem rabat la calitate numai pentru ca e criza”

Radio Guerrilla se va axa anul acesta pe promovarea emisiunilor de autor, a unui continut de calitate si a campaniilor sociale.

“Radio Guerrilla a evoluat cel putin pentru ca am introdus in mintea foarte multor ascultatori faptul ca fac parte dintr-un club. Dupa modelul campaniei «Esti baiat destept» daca asculti radio Guerrilla, daca ai atitudine civica, daca reactionezi la abuzuri. Nu facem rabat la continut. Greutatea acestui brand si a acestei filozofii ar fi ca lumea asteapta foarte multe, astepta actiune. Noi suntem obligati sa iesim in strada, din cand in cand. Noi nu suntem un radio domestic, si din punctul asta de vedere vom face multe lucruri de gherila, iar tara este ofertanta”, spune Mihaiu.

In opinia acestuia, problema profitului apare inevitabil in cazul oricarei afaceri, insa acest lucru nu inseamna abdicarea de la obiectivul filozofic si social.

“Vreau sa punem accent mai mare pe campanii sociale, modul de a protesta si de a tine vie constiinta urbana. Noi romanii nu stim si nu suntem educati sa reactionam la abuz. Exista un «Ce ma bag eu?!», un soi de individualism foarte pagubos. Inca nu am ajuns sa fim o natiune, suntem inca un popor. Iar pentru asta trebuie sa existe voci, care sa influenteze comportamentul public. Vrem sa educam si avem multa treaba de facut, de la scuipatul de seminte pe jos pana la a nu mai scrie pe peretii unei scari de bloc, in care locuim alaturi de alti oameni”, declara Liviu Mihaiu.

“Ne-am propus sa nu fim doar niste DJ care vin la serviciu, sa fim niste oameni vii, care spun ce gandesc, asta inseamna sa-ti eliberezi mintea. Sunt constient ca nu poti sa faci ceva in cativa ani, sa repari ce au stricat altii in 60 de ani. Exista un tip de nerabadare care ne anima, am vrea sa fim civilizati in timpul vietii noastre, dar e foarte greu sa recuperezi ceea ce a distrus comunismul. Dincolo de acest lucru, noua ne si place ceea ce facem, ne anima aceasta cauza, iar daca oamenii mai si invata ceva este OK”, adauga Mihaiu.

Printre campaniile care s-au bucurat de succes in randul ascultatorilor Guerrilla s-a numarat initiativa "S-a tampit poporu' cu televizoru'!". Campania a avut loc in luna iulie 2008, trecatorii din Piata Universitatii putand vedea prima instalatie “AntiTV” din Romania-un ansamblu compus din 12 tepe de 3 metri inaltime, in care au stat infipte 12 televizoare.

O noutate in grila Radio Guerrilla o reprezinta proiectul “Emisiunea Lu’ Gheorghe si Mihaiu”, realizat de Andrei Gheorghe si Liviu Mihaiu. Incepand din 16 martie, emisiunea poate fi ascultata zilnic, in intervalul 13.00-14.00.

“Ne gandim foarte serios ca dupa acest prim sezon, daca lucrurile merg bine, sa intram pe tronsonul de drive prime time, 16.00-20.30, interval cu un public foarte aparte si numerous”, declara Mihaiu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri