Cea mai controversata oferta de vanzari a Pro TV-ului
Antenele reactioneaza. Clientii aproba
Cine are de pierdut in urma discounturilor
Alternative non-GRP
Cand se intoarce TV-ul la preturile din 2008?
4 / 6

Alternative non-GRP

Agentiile de media se asteapta ca in urmatoarele luni, caracterizate printr-o scadere a consumului de TV specific verii, sa primeasca o noua pleiada de oferte din partea televiziunilor. O alternativa la discounturile Pro TV-Antene pot fi beneficiile calitative oferite clientilor: solo spoturi, pozitionari premium, proiecte speciale, split screen-uri – fara costurile suplimentare cerute pana acum.

Mai multe televiziuni vor apela la astfel de proiecte speciale, printre ele numarandu-se chiar si postul public. Splendid Media Group, regia care administreaza spatiul publicitar al Televiziunii Romane, le ofera clientilor proiecte speciale pe anumite intervale orare sau emisiuni, cum ar fi vanzarea emisiunilor pentru copii de pe TVR 1 pentru branduri ce vizeaza acest segment, potrivit Dianei Zalutchi, TV Sales Director al regiei de publicitate. De altfel, postul public nici nu poate sa lanseze oferte de discounturi, cele doar 8 minute de publicitate pe ora (fata de 12, la posturile comerciale) fiind aproape sold-out, mai ales in intervalul de prime-time.

Chiar daca reducerile de vara vor fi bine primite de catre clienti, televiziunile nu trebuie sa uite ca este important sa-si ajusteze ofertele pentru fiecare client in parte si sa nu vina cu un model general, oferit catre intreaga piata, considera Bogdan Prajisteanu (foto).

La randul lor, Pro TV si Antena pregatesc strategii noi pentru perioada urmatoare. “Vom fi ca in baschet: om la om pe tot terenul”, spune Laurentiu Ionete.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri