Coca-Cola: Online-ul, un “must have” in orice mix de marketing
Henkel: Nu excludem posibilitatea unor campanii exclusiv online
Vlad Popa: Asteptam crestere pe FMCG si revigorare pe Financiar si Auto
Bugetele, incerte. Pragul minim este foarte important
2 / 5

Henkel: Nu excludem posibilitatea unor campanii exclusiv online

Henkel Romania a desfasurat in perioada ianuarie-mai 2009 campanii online pentru promovarea unor produse noi-Silan Fashion, Persil Nature Fresh-si a lansat primul videoblog destinat in exclusivitate femeilor (www.cele10minute.ro). In plus, divizia Adezivi a derulat o campanie online pentru marca Ceresit.

“Mediul online este din ce in ce mai important si nu din cauza situatiei economice dificile. In primul rand, lipsa timpului si comfortul ii fac pe oameni sa apeleze la mediul online pentru a cauta informatii dar si pentru a-si rezolva diverse probleme (de ex. internet banking). Campaniile de comunicare trebuie sa fie gandite in raport cu grupul-tinta. Daca pentru clientul-tinta mediul online devine din ce in ce mai interesant si relevant, campaniile online devin o necesitate fireasca”, explica Lavinia Toma, corporate communications manager Henkel Romania.

Compania a optat pentru campanii de bannere si a lansat doua site-uri de produs-www.palette.ro si www.ro.fa.com-precum-si un website special pentru aniversarea Schwarzkopf 111 ani- www.111anischwarzkopf.ro.

“Campaniile online sunt in principiu parte integranta din mixul de marketing pentru sinergii. Nu excludem insa posibilitatea unor campanii exclusiv online”, spune Lavinia Toma.

Infiintata in 1994, Henkel Romania are in prezent circ 600 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.

Din cele 32 de tari membre ale Henkel Central Eastern Europe (CEE), Henkel Romania s-a pozitionat printre primele in anul 2008 din punctul de vedere al ritmului de crestere, cu o cifra de afaceri de aprox. 160 milioane euro (590 milioane lei), in crestere cu peste 25% fata de anul precedent.

Studiu: Piata de retail a bunurilor de larg consum, avans de 27% in 2008

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri