Coca-Cola: Online-ul, un must have in orice mix de marketing
Henkel: Nu excludem posibilitatea unor campanii exclusiv online
Vlad Popa: Asteptam crestere pe FMCG si revigorare pe Financiar si Auto
Bugetele, incerte. Pragul minim este foarte important
3 / 5

Vlad Popa: Asteptam crestere pe FMCG si revigorare pe Financiar si Auto

Sunt companiile romanesti mai “deschise” spre online incepand cu acest an? Clement Nicolaescu, marketing&pr director al regiei de vanzari ARBOinteractive, spune ca nu putem vorbi inca despre o preferinta, insa exista o mai mare “deschidere pentru online”. “Foarte multi sunt dispusi «sa auda» ce are online-ul de oferit. Este jobul nostru sa ii si convingem. Pentru multe companii acum este un moment bun pentru a testa ceea ce li se povestea mai demult. Atitudinea este pozitiva cu intentii pe termen lung in cazul in care rezultatele nu intarzie sa apara”, afirma Nicolaescu.

Potrivit lui Vlad Popa, sales manager al publisher-ului InternetCorp., segmentul Telecom si-a mentinut consumul de media, in timp ce segmentele Financiar si Auto au fost puternic afectate de criza, inregistrand fiecare un declin de 40%, in timp ce segmentul Imobiliar a scazut cu pana la 80%.

La polul opus se situeaza segmentele FMCG, care si-a majorat cu 50% ponderea din volumul campaniilor, iar segmentul Travel&Transport a raportat o dublare a volumelor, in acest caz nefiind inca cert daca aceasta crestere se va mentine pana la finalul anului.

“Ne asteptam la o continuare a cresterii segmentului FMCG, o revigorare a categoriilor Financiar si Auto, chiar daca nu pana la nivelul din anii trecuti. Segmentul Imobiliar va fi afectat in continuare. Asteptam o intrare in piata pentru categoria de Farmaceutice, care la nivel mondial are un consum ridicat de media online, dar care la noi inca nu depaseste 1% din total bugete”, spune Vlad Popa.

Studiu IAB despre piata de publicitate online in 2008

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri