2 / 3

Mai multe puncte de audienta

Portofoliul Discovery pe targetul comercial a livrat in prima jumatate a anului 2009 cu 37% mai multe GRP-uri (puncte de audienta pentru un spot de 30 de secunde), fata de perioada similara din 2008, in conditiile in care piata a furnizat cu 7% mai putine GRP-uri.

“Discovery Channel a asigurat cu aproximativ 10% mai multe GRP-uri in prima jumatate a anului, comparativ cu aceeasi perioada din 2008, in timp ce intreaga piata a suferit o scadere de 2%, potrivit GfK Romania. Aceste rezultate au fost sustinute de dezvoltarile din portofoliu, care ne permit sa oferim clientilor de publicitate solutii noi, atat pentru publicitate standard, cat si non-standard”, explica Vlad Tudosie.

In primele sase luni ale acestui an, principalii clienti ai Discovery au provenit din zona FMCG, produse farmaceutice si telecomunicatii. In plus, sectoarele auto si financiar se mentin in topul segmentelor cu cele mai ridicate investitii in publicitatea TV.

“Canalele tematice ofera continut de buna calitate, un brand solid si comunicare cu un public loial, cu un profil bine delimitat. In plus, au o abordare flexibila a clientului. La Discovery, intotdeauna incepem prin a incerca sa intelegem cerintele si obiectivele clientilor nostri si abia apoi le oferim propuneri, care contin solutii standard, dar si multimedia”, spune Tudosie.

In ceea ce priveste modalitatea prin care postul urmareste sa-si creasca vanzarile, Vlad Tudosie declara ca echipa pe care o coordoneaza incearca sa extinda ofertele standard si multimedia, cu accent pe inovatie in publicitate si adaptare la specificul pietei.

“Cel mai important este sa intelegem cerintele clientilor nostri si sa ne adaptam oferta in mod corespunzator. Pe baza acestei «filosofii», lucram cu agentiile de media, ca sa atingem obiectivele clientilor. In plus, le oferim partenerilor acces la experienta internationala, combinata cu experienta locala si un know-how referitor la segmentele noastre de public tinta”, afirma Tudosie.

Potrivit acestuia, compania si-a aliniat in anul 2008 targetul comercial la standardul general al pietei (segmentul de varsta 18-49 ani) si a inceput sa ofere solutii non-standard pentru advertiseri.

“Noi am fost primul canal tematic din Romania care a oferit clientilor sai ca solutie de advertising «vignetta» (scurt-metraj sponsorizat, de pana la 3 minute), un produs foarte bine primit pe piata. De asemenea, am reusit sa strangem relatiile cu partenerii din industrie si am lansat pentru ei un website dedicat. Mai mult, anul trecut am inceput sa vindem publicitate si pe Animal Planet, dupa rebranding-ul canalului si lansarea feed-ului sau dedicat pentru Romania”, declara Tudosie.

Reteta americana pe piata romaneasca de publicitate TV



Articole recomandate