Decat o Revista – o invitatie la discutie
Exista o problema de calitate a continutului?
Vrea publicul roman sa citeasca glossy?
Cum ar trebui sa arate revistele
De unde vin banii
5 / 6

De unde vin banii

In cazul Decat o Revista, proiectul a atras finantare inca de la primul numar, pretul de tipar fiind acoperit de agentia de PR Pleon Graffiti. Mircea Tomescu, directorul agentiei, spune ca sponsorizarea reprezinta un gir personal al agentiei despre cum trebuie sa arate o revista de continut in Romania. „Pe noi, ca agentie, ne intereseaza sa fim acolo unde e cel mai bun continut posibil. E important atat pentru noi, cat si pentru clientii nostri”.

Chiar daca ideea initiala a DoR era sa apara o singura data, Tomescu sustine ca se cauta in prezent variante pentru a transforma acest proiect – sau unul similar – in ceva permanent.

In conditii normale de vanzare de spatiu publicitar ar fi foarte dificil pentru o revista independenta sa supravietuiasca in aceasta perioada, spune Florin Beldiman de la Mediaedge:cia. Cu toate acestea, continutul reprezinta pentru unii advertiseri un criteriu de decizie, clientii cerand sa apara in reviste pe care le considera de calitate, chiar daca, de exemplu, se intampla ca ele sa nu fie auditate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor.

Indiferent de problemele cu care se confrunta, solutia pentru reviste in aceasta perioada este sa-si foloseasca orice arma pentru a se reinventa, pentru a produce continut de calitate, pentru a inova. „Sa experimentam pentru ca nu avem absolut nimic de pierdut. Daca toata lumea spune ca suntem in buda oricum. E ca frustrarea cu fotbalul romanesc – daca tot stim ca luam bataie, de ce nu atacam toti, ca poate dam un gol”, conchide Lupsa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri