Prevenirea inainte de toate
Proiecte de criza
O criza politica si de incredere
3 / 4

O criza politica si de incredere

In ultimii doi ani, crizele cu care se confrunta companiile au devenit atipice, influentate de multe ori de actul politic, spune Catalina Stan, CEO al BDR Associates. O solutie pentru permanenta criza a comunicarii institutionale ar fi ca specialistii in comunicare angajati in institutiile publice sa fie lasati sa-si faca treaba. “Asezarea imediata a comunicarii institutionale in mainile specialistilor aflati in fiecare institutie chiar pentru asta s-ar rasfrange benefic si asupra comunicarii cu mediul de afaceri, ar preveni crize potentiale ale companiilor, ar inlatura barierele prezente, ar duce la diminuarea fenomenelor de criza de imagine, iar noi ne-am concentra energiile profesionale in a face PR de tara, o alta criza ce pare fara sfarsit”, spune Catalina Stan.

Tot la un nivel macro, criza financiara este o criza a increderii, spune Gabriela Lungu. “Jucatorii din economie si-au aruncat unii altora praf in ochi atata vreme, iar la un moment dat firele firave s-au conglomerat intr-un pietroi atat de mare incat nimeni nu mai reuseste sa treaca peste”. Recastigarea acestei increderi ia timp, efort, si energie. Reconstruirea credibilitatii pe care sectorul economic a pierdut-o, legarea si dezvoltarea de noi relatii autentice sunt printre cele mai importante elemente pentru insanatosire, sustine consultantul.

“In acest context relatii publice egal comunicare de criza. Sigur, intr-un sens larg, usor metaforic”, adauga Gabriela Lungu. “Pentru ca nu exista nici o alta cale pentru a construi incredere decat comunicarea. Si pentru ca dintre toate disciplinele comunicarii, singura care se ocupa cu «credibilitate» si «relatii autentice» este cea a relatiilor publice”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri