Dai viata reala pe cea virtuala
Blogul si traiul decent
Evoluam sau disparem
Lumea e mai degraba crizata, decat in criza
Venituri din blog vs. libertate editoriala
2 / 6

Blogul si traiul decent

Dupa 4 ani in vanzari si 6 ani in supply chain si achizitii, Cristian Orgonas s-a lansat in 2008 in blogosfera cu Khris.ro, blog ce s-a transformat in august 2010 in Businessday.ro.

Optimist, Cristian Orgonas spune ca cei doi ani de criza financiara nu l-au afectat foarte mult, cu exceptia faptului ca portofoliul de actiuni pe care il detine la Bursa s-a devalorizat odata cu scaderea cotatiilor. In ceea ce priveste veniturile sale anuale, Orgonas se asteapta pentru 2010 la un trend ascendent fata de perioada 2008-2009 pe fondul unor eforturi incomparabil mai mari. Acesta vorbeste chiar de cresteri de 3-4 ori. In ceea ce priveste traficul, acesta a crescut cu aproximativ 10-20% comparativ cu anul trecut, potrivit lui Orgonas.

Blogul nu este singura sa sursa de venit si probabil ca nici nu va fi in urmatorii 2-3 ani, in conditiile in care sumele investite de companii in publicitatea pe bloguri sunt in continuare mici. Orgonas sustine in acest context ca in momentul in care vor exista macar 50 de bloguri scrise in limba romana capabile sa genereze din publicitate peste 1.000 de euro lunar, atunci vom putea discuta si despre bloggeri care traiesc din blogging.

Unul din efectele crizei financiare consta in cresterea numarului de bloguri economice, autorii lor ajungand sa fie destul de des citati in media traditionale - ziare si TV.

Pe de alta parte, companiile sunt ceva mai deschise ideii de a-si promova produsele pe bloguri, insa “mai avem un drum lung de parcurs pana sa ajungem la un nivel la care aceasta piata sa conteze din punctul de vedere al sumelor rulate”, observa Orgonas.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri