Cele mai frecvente greseli in relatia companie-site
Ce trebuie sa iei in considerare inainte de reconstructia site-ului pentru Sarbatori
Cat costa un site de Sarbatori si ce companii intra in joc
Sfaturi practice
2 / 5

Ce trebuie sa iei in considerare inainte de reconstructia site-ului pentru Sarbatori

Potrivit lui Razvan Dumitru (foto), “daca prea multe «luminite» de marca imbraca look-ul site-ului, consumatorul nu va putea focaliza eficient”.

Orice look de Sarbatori se adapteaza tematic, nu se schimba. Altfel, se risca perceptia deformata si/sau eronata a brandului. In plus, daca un brand si un client se intalnesc de Sarbatori si isi dau fiecare unul altuia un obiect (brand-ul – produs/serviciu, clientul - bani) amandoi vor pleca acasa doar cu obiectul tranzactiei. Dar daca un brand si un client se intalnesc de Sarbatori si isi daruiesc unul altuia si o idee, amandoi vor pleca acasa cu o conexiune. Si orice conexiune (mai ales de sarbatori datorita incarcaturii emotiv-spirituale) devine un pod de comunicare si in restul anului”, completeaza Dumitru.

Recomandarea BrandTailors este de a se gestiona atent imaginea unui brand in fiecare moment si de a se acorda atentie sporita mediului online, unde lucrurile sunt mereu in miscare si efervescente. “Un alt aspect necesar a fi luat in considerare este analiza si minimizarea impactului unei schimbari asupra functionarii site-ului. Totodata, nu trebuie neglijat impactul vizual, in cazul unor schimbari. Aceste ultime doua aspecte amintite afecteaza in mod direct, imediat si vizibil vanzarile companiei”, spune Ionut Militaru, acount executive BrandTailors.

Constructia sau reconstructia unui site special pentru perioada Sarbatorilor trebuie sa tina cont in primul rand de obiectivele unei astfel de decizii, adauga Calin Buzea. Ele pot varia de la cresterea vizibilitatii produsului sau serviciului promovat pana la cresterea vanzarilor.

De asemenea, sunt importante si resursele de care dispune compania respectiva pentru indeplinirea acestor obiective. “Mai departe este treaba agentiei, ea trebuie sa coreleze cu succes obiectivele si resursele astfel incat rezultatul sa fie relevant pentru companie”, afirma Buzea.

La randul lor, reprezentantii Senior Interactive declara ca trebuie avut in vedere si in ce masura se potriveste acest “look” nou de Sarbatori brand-ului sau serviciilor pe care le repezinta o companie.

“Degeaba ai un website care arata bine daca nu isi serveste scopurilor. De exemplu, daca lucrezi business-to-business probabil ca ar fi inutil sa aduci modificari website-ului in perioada sarbatorilor. In schimb, daca vinzi produse unor persoane fizice si stii ca vanzarile cresc in perioada sarbatorilor un aspect «holiday-friendly» este mai mult decat binevenit", afirma oficialii Senior Interactive.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri