Cele mai frecvente greseli in relatia companie-site
Ce trebuie sa iei in considerare inainte de reconstructia site-ului pentru Sarbatori
Cat costa un site de Sarbatori si ce companii intra in joc
Sfaturi practice
4 / 5

Sfaturi practice

Mihai Vulpie, BrandTailors:
-Nu modificati aspectul unui website doar din dorinta de a-l alinia tendintelor momentului (este un sfat valabil pentru orice perioada, nu doar pentru sarbatorile de iarna).
-Incercati sa nu cadeti in plasa cursei de impodobire a site-urilor cu ocazia Craciunului, daca nu aveti un fundament serios.
-Cantariti bine alternativele (mini-site-uri, sectiuni speciale etc.) si adaptati-le nevoilor de comunicare ale companiei.
-Aflati ce asteptari au vizitatorii de la site-ul dvs. inainte sa luati o decizie si construiti-va strategia pe nevoia de a comunica mesajul pe care vreti sa il transmiteti.
-Deseori, este de ajuns un simplu paragraf de text, dublat de o felicitare virtuala sau de un element grafic discret, pentru a transmite gandurile bune de sarbatori prin intermediul site-ului dvs. Sau puteti apela la ajutorul unei campanii prin email, simpla, eficienta si categoric remarcata si cu rezultate pozitive.

Calin Buzea (foto), MRM Worldwide Romania
: Sa nu abuzeze de rosu si sa foloseasca copywriteri inspirati!

Senior Interactive:
-Sa nu exagereze
-Sa respecte personalitatea brandului atunci cand se hotarasc sa faca astfel de “schimbari de look”.
-Sa incerce sa isi personalizeze mesajul

Doina Radicof, GreenPixel
: Cel mai important sfat ar fi sa comunice oamenilor creativi brieful integral, mentionand ce vor sa obtina mai degraba decat ce s-au gandit ei sa implementeze pe site. Asa poate o sa vedem si pe site-urile din .ro mai multe proiecte faine si mai putini fulgi de zapada pe background (sau peste continut).

Razvan Dumitru, InternetCorp:
-“Hectarele brandului” sa fie ingrijite si in zonele limitrofe. Un site ingrijit doar in portiunile care fac obiectul sarbatorilor va genera neincredere restul anului;
-Atentia nu se capteaza prin abuz, ci prin uz de adaptare a identitatii de brand;
-Interesul acordat virtual de consumator este mai scazut decat cel real, deci site-ul trebuie sa garanteze prin oferta evitarea aglomeratiei tipica sarbatorilor;
-Dorinta brandurilor de sarbatori de a fi omniprezente prin micro-siteuri si retele sociale tip Facebook si Twitter poate duce la omninepasare;
-Actiunea cea mai utila a unui site de sarbatori pentru brand este agregarea de feedback din partea consumatorilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri