2010, dintr-o privire
Brandurile, apetit ridicat pentru social media
Urmatorul pas
3 / 4

Urmatorul pas

Cristian Manafu, Evensys: Tendintele din 2011 sunt cumva legate de momentele si star-urile din 2010 si vor avea legatura cu vanzarile.

- Comertul online va ajunge si pe retelele sociale, iar aici Facebook va fi star-ul. In Romania avem deja un "fshop" deschis de Kaspersky.
- Fenomenul Groupon va fi sustinut de site-urile de cumparaturi private, gen Gilt (leader mondial) sau Fashion Days (jucator local).
- Serviciile bazate pe geolocalizare vor fi completate si stimulate de aparitia ofertelor pentru utilizatori. Facebook Deals va avea un cuvant greu de spus.
- Facebook va impulsiona ideea de a tranzactiona in interiorul ecosistemului sau cu moneda virtuala Facebook Credits, sustinand si mai mult acest trend facut celebru de Second Life si jocurile online.
- Companiile se vor gandi la programe de fidelizare in social media, activand comunitati si pe fanii infocati ai brandurilor.

Bogdana Butnar, Headvertising: Greu de proiectat care vor fi tendintele acestui an in social media avand in vedere ca nu stim ce modificari mai planuieste Facebook sau daca Twitter va lansa pe bune un sistem viabil de in-Twitter advertising.

- Aplicatii mult mai complexe si, sper eu, legate direct de procesul de vanzare sau operational al companiei care le produce
- In-game advertising pentru social games ca Farmville sau CityVille
- Social buying integrat in retele sociale – Facebook Deals, sau sisteme similare desi nu inteleg cum o sa faca deployment (implementare) in toata lumea.

Calin Rotarus, ARBOinteractive:

- Pozitionare
- Diversificare
- Integrare
- Deschidere catre comunicarea comerciala

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri