'Piata romaneasca are un potential imens, chiar daca vor exista scaderi in primul semestru'
Criza din 2001 a intarit PR-ul in Turcia
Stagnare pentru piata de romaneasca de PR
3 / 4

Stagnare pentru piata de romaneasca de PR

Piata de PR se va mentine anul acesta la nivelul din 2008 – de circa 30 milioane euro – crede Tereza Valcan (foto). “Observam doua tendinte pe piata. Pe de o parte sunt companiile care isi redirectioneaza bugetele de media si advertising catre PR pentru ca isi dau seama ca PR-ul atinge cel mai eficient toti stakeholder-ii unei companii. Pe de alta parte, exista companii care isi restrictioneaza bugetele per total in aceasta perioada. Luand in considerare aceste doua directii, cred ca vom avea parte de o stabilitate a pietei anul acesta”, a spus Valcan.

Dincolo de cifre, PR-ul ramane o disciplina in permanenta schimbare, considera Ceyda Aydede, care a primit in octombrie anul trecut, din partea PRSA (The Public Relations Society of America), distinctia Atlas Award – Oscarurile industriei de PR – pentru intreaga cariera.

“In trecut, PR-ul era o functie a managementului. Acum e o «stiinta a artei». E un proces ingineresc: ai obiective pe care trebuie sa le atingi prin calcule si cercetare, dar ai nevoie, totodata, si de solutii creative, la fel ca un artist”, considera turcoaica.

“Vremurile se schimba, generatiile se schimba, lumea se schimba. Iar noi rebuie sa ne adaptam mereu la noile media. Viitorul e in social media, antreprenoriat social, CSR, si marketing social”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri