Optimismul raportului
Paid search-ul, 2-3% din totalul pietei
Noiembrie, luna cea mai bogata pentru publicitatea online
Evolutia pe formate de publicitate
Cui foloseste studiul IAB ?
4 / 6

Evolutia pe formate de publicitate

Cea mai utilizata forma de publicitate online ramane in continuare cea de display ads. Formatele de tip embedded (bannere) au atras aproximativ 60% din totalul pietei. Proportia este insa usor mai mica decat in 2007.

Formatele de tip interruptive au crescut atat ca valoare, cat si ca pondere, in ciuda discutiilor despre efectele negative pe care formatele intruzive de publicitate le au asupra utilizatorilor.

“S-ar putea ca unii dintre clienti sa considere ca o reclama mai agresiva are sanse mai mari de a fi luata in seama de utilizator. In ce masura utilizatorul va deveni astfel si un consumator fidel, e o alta discutie”, spune Cristi Petriceanu (foto), presedinte IAB Romania.

Bogdana Butnar considera ca apetitul clientilor pentru formatele intruzive poate fi comparat cu gradul de vizibilitate pe care acestia urmaresc sa-l obtina pe mediile clasice. O reclama mare, pe tot ecranul, este inca preferata interactivitatii si angajamentului din partea utilizatorilor.

Totusi, o buna parte din cresterea valorica a formatelor interruptive poate fi explicata prin scumpirea lor, potrivit lui Seceleanu.

Sursa foto: paginademedia.ro

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri