Optimismul raportului
Paid search-ul, 2-3% din totalul pietei
Noiembrie, luna cea mai bogata pentru publicitatea online
Evolutia pe formate de publicitate
Cui foloseste studiul IAB ?
5 / 6

Cui foloseste studiul IAB ?

Cu toate ca nu reuseste sa cuprinda piata de publicitate online in toata complexitatea ei, studiul IAB este un punct de referinta important pentru intreaga industrie, dar in special pentru cei din exteriorul ei, care se gandesc sa intre.

“Studiul IAB e mai mult o referinta pentru clienti decat pentru oamenii din piata. Sa stie cat de mare e piata, sa vada daca merita sa bage bani in ea. E important ca exista niste cifre auditate. PricewaterhouseCoopers da o valoare adaugata”, a spus Cristi Costache, head of digital media la Aegis Media.

Cele 20 milioane de euro sunt importante si pentru multinationalele care vor sa intre pe piata romaneasca, este de parere Tudor Galos, Windows Business Group Lead la Microsoft Romania. Galos a spus ca a avut discutii cu reprezentanti ai Microsoft Advertising si Yahoo, care i-ar fi motivat ca piata de publicitate online din Romania este inca prea imatura pentru a le permite intrarea. (citeste si Cand vine Microsoft Advertising in Romania?)

Potrivit unui studiu recent al Forbes.com, realizat prin consultarea a 119 marketeri, principalul beneficiu adus de publicitatea online sunt conversiile (82% dintre optiuni), urmat de inregistrari ale utilizatorilor (55%) si click-uri (51%). Beneficiile de brand au fost mult mai putin mentionate de catre marketeri. Constructia brandului este privita ca prim beneficiu al publicitatii online de catre de 31% dintre respondenti, in timp ce 14% s-au referit la audienta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri