In cautarea profitului
Bugete de publicitate, ca anul trecut
Mai e loc pentru jucatori noi?
2 / 4

Bugete de publicitate, ca anul trecut

Posturile cu profil sportiv atrag circa 7% din audienta totala a televiziunilor romanesti. Liderul pe segment este Sport.ro, cu o audienta de aproximativ 30.000 de persoane, in scadere cu 13% fata de primele sapte luni ale lui 2008. La jumatate din aceasta cifra se situeaza urmatoarele doua televiziuni, gspTV si Eurosport.

Din punctul de vedere al banilor din publicitate, televiziunile de sport nu au fost doborate de criza. In primele sapte luni ale anului, ele au inregistrat o crestere cu 19% a spoturilor difuzate, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul de GRP-uri (puncte de audienta) acumulate pe target barbati 4+ urban a crescut cu 25% (crestere explicabila prin faptul ca gspTV a apucat sa emita doar 6 luni, in 2008). Preturile de reclama la televiziunile de sport au fost reduse in ritm restul pietei TV (intre 10-30%). Rezulta ca televiziunile sportive au atras bugete similare cu anul trecut, observa Nicu Laita (foto), media director la Omnicom Media Group Romania.

“Bugetele de publicitate pentru televiziunile de sport nu sunt inghetate si au aproximativ aceeasi cota – fata de piata TV totala - ca si bugetele din 2008”, precizeaza Laita.

Primii cinci investitori in publicitate pe televiziunile de sport sunt Cosmote, Brau Union, Orange, Coca-Cola si Vodafone.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri