Acceptarea de beneficii de la surse, o practica “normala” in Romania
Robert Turcescu: Fenomenul PR-ului pe bani a luat amploare de la inceputul crizei
Meseria jurnalistului, vanduta ca bonus pentru publicitate
Lista de solutii
5 / 6

Lista de solutii

Mugurel Radulescu, Coca-Cola Hellenic Romania: Sa ne ducem la baza. Trebuie sa fii in primul rand profesionist pe domeniul pe care activezi, atat ca jurnalist cat si ca PR. Doar astfel poti sa intelegi – sa fii critic.

Katerina Tsetsura, Univ. Of Oklahoma: Sa faceti o asociatie profesionala a PR-istilor si sa protestati. Ucraina si Polonia au facut asta si au reusit, intr-o anumita masura.

Educatie, discutii de ambele parti. Cu cat vorbim mai mult si vedem exemple, cu atat putem schimba.

Manuela Preoteasa, Hotnews.ro: Apelati la organizatii media, care sunt sigura ca va vor sprijini in modul care trebuie.

Ioana Avadani, CJI: Media literacy - educarea publicului la a citi presa. In Germania e o institutie cu 800 de oameni care invata copiii din scoli.

Liana Ganea, AMP: Discutii intre asociatii. Lucram la un mecanism de autoreglementare unic la nivelul presei.

Horst Avenarius (foto), Consiliul German de Etica in PR: Publicati discutia, e relevanta in ambele directii. Sa apelam la media pentru a face reporting despre aceasta discutie. Dedicati 10 pagini numai acestui tip de discutie.

Mihai Coman, FJSC: Eu de 20 de ani aud cu tristete acelasi ecou dinspre profesie: nu mergeti la facultate, ca va-nvata doar teorie. Acolo unde nu este teorie nu este reflectie critica, nu este constiinta de sine, nu este nici etica.

Luca Niculescu, RFI Romania: Cred ca daca exista cateva minti care se gandesc la asta si se lupta sa o puna in practica, peste 10 ani nu vom mai vorbi despre acelasi lucru.

Dana Deac, TVR1: Cioran: Totul a esuat in aceasta tara. Asta e singura sa originalitate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri